środa, 30 kwietnia 2014

Efekty farbowania LOREAL CASTING Creme Gloss Krem Koloryzujący Nr 723 Opalizujący Karmel


LOREAL CASTING Creme Gloss Krem Koloryzujący
Nr 723 Opalizujący Karmel




Moje włosy przed farbowaniem, w rzeczywistości był to Blond z powyższego zdjęcia (zdjęcie poniżej robione na szybko przed farbowaniem).


Włoski po farbowaniu


W mocnym słońcu wyglądają tak 


Farbę trzymałam na włosach 15 min zamiast 20 min sugerowanych na ulotce dołączonej do opakowania, bo pare dziewczyn pod postem z zakupów (klik) pisało mi, że kolor wyszedł im bardzo ciemny.
Ogólnie jestem średnio zadowolona z tego koloru, liczyłam jednak na coś więcej. Najgorsze jest to, że myje włosy codziennie i po tygodniu nie było śladu po farbowaniu, więc żałuje tylko wydanych pieniędzy. 

24 komentarze:

  1. Moje doświadczenie z tymi farbami na razie powiedziało mi tyle, że dobrze zmywają się ze skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny odcień, ja miałam brąz, który okazała się czerwienią

    OdpowiedzUsuń
  3. i jak sie zmywa?? bo sie zastanawiam nad tym kolorem bo mam jasny blond teraz ale boje sie ze w ciemnym bedzie mi zle i w razie czego chcce czyms zmienic kolor co sie szybko wyplucze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie za szybko - myj włosy codziennie i po kilku dniach nie miałam już farby na włosach. drugi raz bym jej nie kupiła.

      Usuń
  4. właśnie czytałam wiele różnych opinii na temat tego produktu i wstrzymałam się od zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zamiast pięknego karmelowego odcienia otrzymałam ciemną czekoladę -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dokładnie to samo...choć powiedziałam bym, że nawet nie czekoladę, bo mi wyszedł po prostu zimny, ciemny brąz...

      Usuń
    2. Ja tez mam czekoladę i mam nadzieje, że się szybko zmyje

      Usuń
  6. Heej mam pytanie , chciała bym się ufarbować tą farbą lecz mam bardzo bardzo jasny blond i boję się że wyjdzie rudy , jak myślisz mam się czego obawiać ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiedziawszy to trudno powiedzieć, czy nie wyjdzie Ci rudy. Wg mnie to nie powinien, ale reki nie dałabym sobie za to uciąć :)

      Usuń
    2. Ja robiłam na jasny blond i wyszły mi czekoladowe

      Usuń
  7. Zawiodłam się na kolorze. Miały być lekko rudawe a wyszły czekoladowe. Porażka nie polecam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój opalizujący karmel okazał sie ciemny prawie że czarny,a mój kolor wyjściowy to blond jasny.przeżyłam szok.nie polecam tego koloru.

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też wyszło zdecydowanie ciemniej. W niczym nie przypominał koloru na opakowaniu taka czekolada, ale w sumie ładnie i jak się zmywał to fajny się zrobił.

    OdpowiedzUsuń
  10. PORAŻKA pomimo jasnych moich włosów wyszła czekolada.
    NIGDY więcej tej farby nie użyję

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam kolor włosów blond kupiłam tą farbę casting 723 wyszedł mi brzydki brąz z prześwitami jakby siwych włosów. Porażka nigdy nie kupię zmywanych farb.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam to samo. Wyszedł podobny w odcieniu do mojego naturalnego brązu tyle ze jakiś taki strasznie płowy i bez połysku. Pół roku wcześniej miałam farbowane na śliczny miodowy blad a trzy miesiace temu forabiane jaśniejsze pasemka. To co wyszło to jakaś tragedia. Nienawidze tej farby.

      Usuń
    2. Ja miałam to samo. Wyszedł podobny w odcieniu do mojego naturalnego brązu tyle ze jakiś taki strasznie płowy i bez połysku. Pół roku wcześniej miałam farbowane na śliczny miodowy blad a trzy miesiace temu forabiane jaśniejsze pasemka. To co wyszło to jakaś tragedia. Nienawidze tej farby.

      Usuń
    3. Ja miałam to samo. Wyszedł podobny w odcieniu do mojego naturalnego brązu tyle ze jakiś taki strasznie płowy i bez połysku. Pół roku wcześniej miałam farbowane na śliczny miodowy blad a trzy miesiace temu forabiane jaśniejsze pasemka. To co wyszło to jakaś tragedia. Nienawidze tej farby.

      Usuń
  12. Polozylam ten kolor na jasny blond,wyszedl zbyt ciemny, chlodny brąz, nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  13. praktycznie niewiele roznil sie od mojego naturalnego, mam odcien chlodny a po farbie wlosy wpadaly w kolor rudawy, jedyna roznica. nie polecam tej farby bardzo slaba, strata pieniedzy niestety

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzisiaj zadowolona nalożyłam opalizujący karmel ,na opakowaniu bardzo mi sie podobał. po zmyciu farby - ciemna czekolada. SZOK.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Wasze komentarze. Sprawiają mi ogromną radość i wiem, że nie pisze tylko dla siebie :)

Jeśli jednak masz zamiar spamować komentarzami typu "Obserwujemy?", lepiej nie pisz nic!