wtorek, 29 kwietnia 2014

-40% na wszystkie kosmetyki do makijażu


Do 5 maja w Drogeriach Natura wszystkie kosmetyki do makijażu są tańsze o 40% - Astor, Kobo, Catrice, Essence, Sensique itd. :) 
Promocja dotyczy także lakierów do paznokci i pędzli znajdujących się w szafach danych firm.


Skorzystacie z tej okazji? :)
Ja co prawda miałam listę do Rossmana ale zawiodłam się, bo podczas promocji nie było w szafach żadnego z 3 korektorów, które miałam zamiar kupić.. Więc z chęcią udam się do Natury i skorzystam z tej promocji :D 





6 komentarzy:

  1. Ja wczoraj byłam w Naturze i poszłam głównie po kamuflaż z Catrice ale był tylko jeden i to na dodatek ciemny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może nie mieli dostawy kolorówki albo nie zdążyli rozłożyć - w mojej dopiero dzisiaj była rozkładana

      Usuń
  2. drogerie są dla nas łaskawe, każda z nas zrobi spore zapasy, ja już odwiedziłam dwukrotnie rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie dzisiaj idę na zakupy ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i sie spotkałyśmy w Naturze :)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za Wasze komentarze. Sprawiają mi ogromną radość i wiem, że nie pisze tylko dla siebie :)

Jeśli jednak masz zamiar spamować komentarzami typu "Obserwujemy?", lepiej nie pisz nic!