niedziela, 20 maja 2012

Luźniejszy post


  Dzisiaj jest taki piękny i cieplutki dzień, że postanowiłam dodać luźniejszy post :) 
  W tym tygodniu zaczęły się moje wakacje, w czwartek miałam ostatnią ustną maturę. Z Polskiego zdałam na 100% a z Angielskiego na 93% (szkoda tylko, że ustne sie do niczego nie liczą, a zdać je trzeba bo jak nie to poprawka w sierpniu..).
  Dzisiaj byłam na Chrzcinach :) Później na spacerze więc spaliłam chociaż część kalorii :)
  Jestem w trakcie pisania i podpisywania zdjęć do kilku notek m.in. podkładu matującego Under Twenty, maseczki Perfecta Nutrivita Słodkie Migdały, Vichy Purete Thermale, pomadki nawilżającej Wibo. Serdecznie zapraszam do czytania, pierwsza z nich pojawi się jutro :)

Poniżej krajobraz Islandii, który ostatnio wpadł mi w oko.
" Beautiful countryside of Iceland "



8 komentarzy:

  1. śliczny widok

    http://kosmetykoholizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ulala, gratuluję wyników. :-) Czekam na recenzje. Widok na zdjęciu rewelacyjny. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję wyników :) ja mam jutro jako druga grupa (pierwsza grupa miała w piątek, ja wtedy miałam angielski 97% ech ten jeden punkcik), ale u nas nieźle koszą... Tzn nie oblewają, ale większość miała 30%, max 50%, takie pytania zadają radosne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. aj chętnie bym tam pojechała <3

    jej z angola tak dużo? musisz być mega mądra o.O gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Wasze komentarze. Sprawiają mi ogromną radość i wiem, że nie pisze tylko dla siebie :)

Jeśli jednak masz zamiar spamować komentarzami typu "Obserwujemy?", lepiej nie pisz nic!