poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Barwa, Siarkowa Moc : specjalistyczny szampon przeciwłojotokowy i antybakteryjny krem matujący

Pora na recenzje produktów Siarkowa Moc, które dostałam do testowania dzięki uprzejmości Pani Katarzyny i firmy Barwa


Time for product reviews Siarkowa Moc, which I got to test the by courtesy Mrs. Katarzyna and Barwa Company.

Specjalistyczny szampon antybakteryjny przeciwłojotokowy, 180ml
Antibacterial & Antiseborrheic Special Shampoo

Opis Producenta..
SIARKOWA MOC Antybakteryjny Specjalistyczny Szampon Przeciwłojotokowy polecany jest do mycia i pielęgnacji włosów z problemami łojotokowymi. Specjalnie dobrany zestaw składników aktywnych dokładnie oczyszcza skórę oraz usuwa nadmiar łoju i obumarły naskórek. Szampon wspomaga również redukcję łupieżu. Regularne stosowanie szamponu znacznie poprawia kondycję i wygląd włosów, ułatwia ich rozczesywanie, nadaje połysk i elastyczność. Może być stosowany do włosów po trwałej ondulacji i farbowaniu.
Właściwości :
- reguluje pracę gruczołów łojowych zmniejszając wydzielanie sebum,
- hamuje rozwój mikroorganizmów,
- skutecznie zwalcza łojotok i zapobiega jego ponownemu powstawaniu,
- wspomaga redukcję łupieżu,
- przywraca naturalne pH skóry,
- nie podrażnia, nie uczula, nie wysusza skóry głowy.
Efekt likwidacji objaw łojotoku i poprawy stanu skóry widoczny po 3 tygodniach. Przebadany dermatologicznie w konsultacji z gabinetem fryzjerskim.

Producer Description..
SIARKOWA MOC Antibacterial & Antiseborrheic Special Shampoo is recommended to wash and care hair with seborrhea tendency. Especially selected active ingredients perfectly clean the skin and remove excess of oil and death cells of epidermis from the skin of a head and hair. The shampoo also aids reduction of dandruff. Regular shampoo application improves condition and looks of hair. It facilitates hair combing off and gives the hair gloss, lightness and elasticity. Especially selected smell composition neutralizes odour of sulphur and gives the hair nice and fresh smell. It can be use to permanent wave and dyed hair.
It regulates work of skin sebaceous glands and reduces sebum secreting
It restrains growth of microorganisms
It effectively reduces seborrhea and prevents it new formation
It aids reduction of dandruff
It redresses natural pH of skin
It is nonirritating and no sensitizing, it does not dry up the skin of head
The effect of liquidation symptoms of seborrhea and improvement of head skin is visible after 3 weeks. In the case of no improvement dermatologist consultation is needed.



Skład / Ingredients
aqua, sodium laureth-2 sulfate, lauramidopropyl betaine, laureth-3, glyceryl oleate, lauryl glucoside, sulfur, PEG-30 castor oil, alcohol denat., sodium cocoamphoacetate, triticum vulgare, climbazole, polyquaternium-10, guar hydroxypropyltrimonium chloride, citric acid, 2-bromo-2-nitropropane-1,3-diol, parfum, d-limonene.

Moja Opinia..
  Polubiłam się z tym produktem ale przyznam, że ma kilka wad.
  Nowe opakowanie jest bardzo wygodne w użyciu, bardzo podoba mi się pomysł z takim zamknięciem, ponieważ nie sprawia żadnych trudności. Minusem jest kolor napisów, z tyłu większość z nich jest w kolorze opakowania i trudno coś przeczytać a tym bardziej zrobić zdjęcie (np. składu). Zapach przypomina mi cytrynę, nie czuć siarki :)
  Polubiłam ten szampon za to że bardzo dobrze się pieni, po użyciu moje włosy są miękkie, puszyste i rzeczywiście zauważyłam, że zmniejsza wydzielanie sebum ale myślałam,że efekt będzie mocniejszy. Zawsze myje włosy co dwa dni, po miesiącu używania tego szamponu, na trzeci dzień nie mam takiego strasznego przetłuszczu jak kiedyś ale jednak jest on dalej i zazwyczaj i tak myje włosy trzeciego dnia rano albo popołudniu. Szampon najlepiej używać co drugie mycie na zmianę z innym szamponem no i koniecznie nakładać odżywkę bo może wysuszyć włosy.
  Nie mam łupieżu więc nie wiem jak na niego działa, mogę jedynie powiedzieć, że nie powoduje łupieżu ani uczuleń, skóra nie swędzi po umyciu.
Szamponu używam od miesiąca 1-2 razy w tygodniu i zostało mi go trochę mniej niż połowa. Cena ok 18zł

My Opinion..
  I liked this product, but I confess that it has several disadvantages.
  The new packaging is very convenient to use, I really like the idea of such a closure, because they do not cause any difficulties. The downside is the color of the subtitle, the back of most of them are in the color box and is difficult to read let alone take a picture (eg, ingredients). The smell reminds me of a lemon, I do not feel the sulfur :)
  I liked this shampoo as it is a very good foaming, after using my hair is soft, fluffy and really noticed that it reduces sebum production, but I thought that the effect will be stronger. I always I washed my hair every two days. After a month of using this shampoo, on the third day I do not have such a horrible greasy hair as it once was but still it is further, and so I usually wash my hair on the third day morning or afternoon. Best to use shampoo every second wash to change to another shampoo and conditioner is necessary to apply because it can dry your hair.
  I do not have dandruff, so I do not know how to it works, I can only say that it does not cause dandruff or allergies, no itchy skin after washing.
  I use shampoo for a month 1-2 times a week and it has me a little less than half. Price about 18 PLN


Antybakteryjny krem matujący
Antibacterial Matt Cream


Opis Producenta..
SIARKOWA MOC Antybakteryjny Krem Matujący polecany jest do codziennej pielęgnacji cery z problemami trądzikowymi. Specjalnie dobrana kompozycja składników aktywnych pozwala na skuteczną walkę z objawami trądziku i nadmiernym błyszczeniem się skóry. Krem matuje skórę na wiele godzin nadając jej pudrowy wygląd. Zamyka rozszerzone pory, skutecznie zwalcza pryszcze i przeciwdziała ich ponownemu powstawaniu. Chroni przed szkodliwym działaniem promieni UV, pozostawia skórę aksamitnie gładką i świeżą.


Producer Description..
SIARKOWA MOC Antibacterial Matt Cream is created to daily facial care of skin with acne tendency. Especially selected active ingredients allow to effective fight with acne eruptions and skin shine. The Cream mats the skin of face for many hours giving it powdery look. The cream is an excellent foundation under make–up.
* it instantly and durable mats the skin giving it powder–like look 
* it helps to close expanded pores 
* it effectively reduces pimples and prevents its new formation 
* it gives the skin a protection from UV radiation 
* it makes the skin velvety and fresh



Skład / Ingredients

Moja Opinia..

  Ten kremik stał się moim ulubieńcem i jestem pewna, że znajdzie się ponownie w mojej kosmetyczce :)
  Produkt ma zbitą konsystencję, dobrze rozprowadza się go na skórze, szybko wchłania i matuje skórę
  Efekt matu zależy od tego ile kremu nałożymy - jeśli cienka warstwa, efekt jest krótszy (2-3 godziny) a jeśli grubszą - efekt matu jest dłuższy (około 4-5 godzin). Do tego ma piękny cytrusowy zapach, silniejszy i ładniejszy niż zapach szamponu Siarkowa Moc :)
  Mam mieszaną skórę i krem delikatnie ją wysuszył dlatego nie można zapomnieć o nawilżeniu skóry na noc. Nie mam i nie miałam po nich żadnych niespodzianek na skórze. Jest idealny pod makijaż, daje ładny pudrowy efekt a z pudełeczka da sie wydobyć resztki kremu więc nic sie nie marnuje. Do tego jest wydajny (używam go codziennie rano od ponad miesiąca i zostało mi troszkę mniej niż pół opakowania)
  Jak najbardziej polecam wszystkim, którzy mają dosyć niekończącej się walki ze świecącą twarzą i niedoskonałościami twarzy. Naprawdę świetny krem za małe pieniądze (około 15zł)

My Opinion..
  This cream has become my favorite and I'm sure he will be back with me :)
  The product has a thick consistency, it glides well on skin, absorbs quickly and mats the skin. Matt effect depends on how much cream we superimpose - if a thin layer, the effect is shorter (2-3 hours) and if a thicker - matt effect is longer (about 4-5 hours). This has a lovely citrus scent, stronger and nicer than the smell of shampoo Siarkowa Power :)
  I have mixed skin and this cream gently dried up so you can not forget the skin moisturizing at night. I do not have and did not have any surprises after them on the skin. It is ideal under make-up, it gives a nice effect on the powder boxes can to get out of cream remains so nothing is wasted. This is powerful (I use it every morning for over a month and I have been a little less than half a pack)
  I definitely recommend to all who have had enough of endless battles with glowing face and facial imperfections. Really great cream for little money (about 15 PLN)




41 komentarzy:

  1. Zachęciłaś mnie tym kremem strasznie! Muszę chyba zastopować z przeglądaniem blogów, bo co trzeci wpis mój portfel się kurczy.:P
    Szampon mam na razie dobry, jak przestanie mi pasować, to rozejrzę się za tym.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej!
    widze że masz świetny blog! a Twoje recenzje są bardzo przydatne:)
    obserwuję:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    bllablaa@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki piękny nagłowek. :) tych produktów nie używałam, w zasadzie nic tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam krem i nie byłam zadowolona, ale z maseczki tej samej serii już tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam, ale zapowiadają się ciekawie:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie + dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do kremu zgadzam się! Kupiłam go jakiś czas temu i jestem zachwycona. Cena, zapach, wydajność i działanie-MÓJ IDEAŁ matujący. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy produkt,ale ja na razie takich nie potrzebuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę ten krem sobie sprezentować bo czytałam same dobre opinie o nim, a żadnego produktu jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. krem mam, szału nie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oprosze niby siarkowe a tu taka niespodzianka ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy ten szampon, lubię te które się mocno pienią, wtedy mam wrażenie że moje włosy są dobrze umyte :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten krem i też jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy, nigdy nie miałam okazji próbować nic z tej firmy:(

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś miałam siarkowe mydło, jak chodziłam do gimnazjum, śmierdziało niemiłosiernie, a teraz widzę, że dbają o nozdrza konsumentów:)

    OdpowiedzUsuń
  15. zainteresowałaś mnie tym kremem, już kiedyś o nim słyszałam ale nie byłam przekonana :) a gdzie można go kupić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dostępny w każdym Rossmannie :)

      Usuń
    2. Jest dostępny w każdym Rossmannie ;)

      Usuń
  16. kojarzę markę, ale nic nigdy nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  17. też kiedyś stosowałam podobne ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. kusi mnie ten krem już od dłuższego czasu, ale po Twojej recenzji... zachciało mi się go bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Od dawna zamierzałam przekonać się na sobie moc kosmetyków z siarką ;) ale teraz chyba rzeczywiście będę musiała spróbować

    zapraszam również do mnie http://secretsintomyheart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. szczerze mówiąc zastanawiałam się nad nim, ale de facto poleciałam na krem avonu. ale czuję, że ten w końcu też wpadnie na moją półkę ; )

    swoją drogą - alapadma założyła bloga i nie będzie już tylko dosyć milczącą komentującą.
    zapraszam na http://swiatzapachow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny blog ;)

    Zapraszam do siebie !

    http://rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Otagowałam cię!
    http://moja--moda.blogspot.com/2012/05/tag.html :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Zostałaś otagowana! : )

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeśli mowa o opisanym przez Ciebie szamponie, warto dodać, że to produkt cieszący się coraz większą popularnością. Jest on przeznaczony dla specyficznych odbiorców, którzy mają problem z przetłuszczającymi się włosami, lecz jednocześnie nie chcą lub nie mogą korzystać z "silniejszych" pod względem działania rozwiązań. W mojej hurtowni fryzjerskiej jest on dość często zamawianym artykułem, więc sądzę, że w niektórych salonach fryzjerskich także jest używany.

    OdpowiedzUsuń
  25. of course like your website but you have to test the spelling on several of your posts.
    A number of them are rife with spelling problems and I find it very bothersome to inform the
    truth then again I'll surely come again again. link - szczegóły, http://www.lumenart.co.kr/?document_srl=1887

    OdpowiedzUsuń
  26. I am regular reader, how are you everybody?

    This paragraph posted at this site is genuinely fastidious.


    My blog kliknij

    OdpowiedzUsuń
  27. It's a pity you don't have a donate button! I'd certainly donate to this fantastic blog! I suppose for now i'll settle for
    book-marking and adding your RSS feed to my Google account.

    I look forward to brand new updates and will share this site with my Facebook group.
    Chat soon!

    Look into my web page pozyczki pozabankowe

    OdpowiedzUsuń
  28. Hi, its good paragraph concerning media print, we all be familiar with media is a wonderful source of information.


    Here is my blog post :: pożyczka pod zastaw

    OdpowiedzUsuń
  29. Hiya! I just want to give a huge thumbs up for the nice data
    you have here on this post. I will probably be coming back to your weblog for more soon.


    My site; belgium plastic surgery price list

    OdpowiedzUsuń
  30. Hi, I do believe this is an excellent site. I stumbledupon it ;) I will revisit yet again since i have book-marked it.

    Money and freedom is the greatest way to change, may you be
    rich and continue to help other people.

    Here is my site: pharmacy technician qualifications

    OdpowiedzUsuń
  31. Pretty! This was an incredibly wonderful post.
    Thanks for supplying this information.

    Here is my page :: home cellulite treatment

    OdpowiedzUsuń
  32. Hey! I simply noticed one other message in another blog that seemed like this.
    How have you learnt all these items? That’s one cool post.


    my blog: tips to get pregnant

    OdpowiedzUsuń
  33. I tend not to drop many remarks, but I looked at a few of the
    comments on "Barwa, Siarkowa Moc : specjalistyczny szampon przeciw�ojotokowy i antybakteryjny krem matuj�cy".
    I actually do have 2 questions for you if you don't mind. Could it be just me or do some of the responses appear like they are written by brain dead people? :-P And, if you are posting on additional online sites, I would like to follow everything new you have to post. Would you post a list of all of your public sites like your linkedin profile, Facebook page or twitter feed?

    Look at my website - home cellulite treatment

    OdpowiedzUsuń
  34. It's difficult to find knowledgeable people in this particular subject, but you sound like you know what you're talking about!

    Thanks

    my weblog - cellulite treatment cream

    OdpowiedzUsuń
  35. Greetings! I've been following your website for a while now and finally got the bravery to go ahead and give you a shout out from Dallas Tx! Just wanted to say keep up the great work!

    Also visit my web site - anti cellulite treatment

    OdpowiedzUsuń
  36. Clearly he must already have been a person of means with connections in high places since the
    King of England is supposed to have intervened and secured his
    release. When temptation arises, you just simply look
    at the promise ring you wear on your finger to remind you of that promise you made to your
    partner or your loved one. In a bold, albeit somewhat of a shallow and pedantic move, Apple has
    implemented Christian i - Phone app developer Island Wall Entertainment's Purity Ring Application, "in an attempt to engage with today's youth using new mediums.


    Here is my page mens promise rings size 7

    OdpowiedzUsuń
  37. The much larger the pearl, the rarer they are really and the much more high priced.
    Other forms of Christian jewelry can serve as alternatives to the a ring.
    I would take my purchase to a qualified jeweler if you have doubts of its worth.


    Review my web blog ... promise ring 30 everywhere

    OdpowiedzUsuń
  38. Używam szamponu od pewnego czasu i poprawę zauważyłam po dwóch tygodniach stosowania myjąc nim co drugi dzień.Włosy są lekkie i ładnie się układają.Jest tylko mały minus jego działania,moje włosy są farbowane i szybko tracą swój kolor.Występuje efekt rozjaśnienia koloru.Myślę,że jest to spowodowane dodatkiem cytryny czy limonki,która ma nadać zapach ponieważ już spotkałam się z takim efektem po użyciu innego szamponu z takim składnikiem.Kupiłam też kremik-szału nie ma,efekt matowej skóry u mnie na 4 godziny.Plusy-szybko się wchłania,gładka cera więc makijaż ładnie wygląda,cena.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Wasze komentarze. Sprawiają mi ogromną radość i wiem, że nie pisze tylko dla siebie :)

Jeśli jednak masz zamiar spamować komentarzami typu "Obserwujemy?", lepiej nie pisz nic!