wtorek, 29 listopada 2011

Eveline Spa Professional Kwiat Lotosu balsam do ciała nawilżająco-ujędrniający

   Po recenzji pięknie pachnących masełek przyszła pora na mój ulubiony balsam Eveline.


Opis Producenta:
Kwiat Lotosu Nawilżająco – Ujędrniający to kosmetyk dla skóry suchej i bardzo suchej. Balsam doskonale nawilża, poprawia elastyczność skóry, niweluje szorstkość i łuszczenie, dzięki czemu przedłuża trwałość opalenizny. Aksamitna, szybko wchłaniająca się formuła zapewnia skórze miękkość. Wyjątkowy zapach kwiatu lotosu orzeźwia i napełnia energią.

Wyciąg z kwiatu lotosu – o wyjątkowo silnym działaniu ujędrniającym. Redukuje tkankę tłuszczową oraz zapobiega jej ponownemu magazynowaniu.
Kwas hialuronowy – intensywnie nawilża skórę, przywracając jej jędrność i elastyczność.
Centella asiatica – naturalny składnik roślinny o niepowtarzalnym działaniu modelującym sylwetkę. Wzmacnia włókna kolagenu i elastyny, uodparnia skórę na rozciąganie oraz zapobiega powstawaniu rozstępów.
Kofeina – poprawia mikrokrążenie, sprawia, że skórka pomarańczowa ulega wyraźnej redukcji.
Witamina E – „witamina młodości”, odżywia suchą skórę oraz pobudza procesy regeneracji.

Skład:

Moja Opinia:
   Konsystencja jest gęsta, produkt nie rozlewa się na dłoni, nie klei i nie pozostawia tłustego filmu na skórze. Następnym plusem jest wydajność - używam go codziennie od 2 tygodni i nie zużyłam nawet połowy.

Musze przyznać że masełka ujęły mnie cudownym zapachem ale ten balsam lepiej nawilża i mimo, że nie ma pięknego zapachu cynamonu, mango czy oliwki (które bardzo mi się podobają) tylko delikatny, to lubię go najbardziej.

Jest jesień i robi się coraz zimniej, więc skóra moich nóg zrobiła się sucha, na szczęście ten balsam doskonale pomaga i nie muszę już się tym martwić.

Redukcji tkanki tłuszczowej nie zauważyłam, mocnego efektu ujędrnienia też nie, ale w tym celu wole używać balsamu rozgrzewającego lub chłodzącego z serii Slim Extreme


czwartek, 24 listopada 2011

Eveline Cosmetics, Spa Professional, masła do ciała Soczyste Mango, Zmysłowa Oliwka oraz Zniewalający Cynamon / Eveline Cosmetics Glicerini, Glicerynowy superskoncentrowany krem-maska do rąk i paznokci 5w1

Eveline Cosmetics, Spa Professional masła do ciała :
Soczyste Mango, Zmysłowa Oliwka, Zniewalający Cynamon


Opis Producenta:
  Aksamitna, szybko wchłaniająca się formuła zapewnia skórze miękkość i satynową gładkość. Idealnie wygładza skórę, niweluje szorstkość i łuszczenie. Ujędrnia i doskonale nawilża.

Skład:
  Skład masełek jest bardzo podobny, różni sie jedynie barwnikami, kompozycją zapachową i ekstraktami roślinnymi.


Moja Opinia :
  200ml produktu znajduje się w okrągłym plastikowym słoiczku, z którego łatwo można go wydobyć. Zawartość zabezpieczona jest folią, którą ciężko się zrywa i nieźle się przy tym nasiłowałam. Masełka nie różnią się konsystencją, wszystkie przypominają gęsty balsam.
  Podobają mi się wszystkie zapachy ale moim faworytem jest Cynamon, któregy utrzymuje się przez wiele godzin na skórze co jest dla mnie ogromnym plusem bo uwielbiam ten zapach. Masełka szybko się wchłaniają i nawilżają skórę, pod tym względem najlepiej wypada Zmysłowa Oliwka.
  Zarówno  Soczyste Mango, Zmysłowa Oliwka jak i Zniewalający Cynamon dobrze się rozsmarowują i są bardzo wydajne. Do tego dochodzi bardzo korzystna cena ok 12zł


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Eveline Cosmetics, Glicerini
Glicerynowy superskoncentrowany krem-maska do rąk i paznokci 5w1


Opis Producenta:
Glicerynowy krem-maska do rąk kompleksowa ochrona 5w1 intensywnie nawilża, odżywia regeneruje dłonie i pomaga zachować ich młodzieńczy wygląd. Rozjaśnia przebarwienia oraz sprawia, że nawet bardzo zniszczone i przesuszone dłonie stają się niezwykle miękkie i satynowo gładkie. Wyjątkowa formuła doskonale chroni przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Bogactwo składników o wielokierunkowym działaniu to komfort dla dłoni, które na długo pozostaną odżywione, zregenerowane i aksamitnie gładkie w dotyku. Dodatkowo krem wzmacnia paznokcie i pielęgnuje skórki wokół nich.

Skład:
Kozie mleko – zwiększa elastyczność i gładkość skóry, długotrwale nawilża i regeneruje.
Witamina E – „witamina młodości”, przywraca skórze dłoni młodzieńczy wygląd.
Masło Karite – intensywnie nawilża i zmiękcza skórę dłoni.
Gliceryna – utrzymuje odpowiedni poziom nawilżenia najgłębszych warstw skóry do 48h.
Kolagen i Elastyna – uelastyczniają i zapobiegają utracie jędrności delikatnej skóry dłoni.
Olej z kiełków pszenicy– niweluje suchość i szorstkość oraz zapobiega pękaniu naskórka.
D-panthenol i alatonina – działają łagodząco i kojąco


Moja Opinia:
  Opakowanie jest miękkie i bez problemu można wycisnąć końcówkę produktu, szkoda tylko że opakowanie jest odkręcane a nie na zatrzask. Konsystencja jest gęsta i żelowa, a zapach delikatny.
  Produkt możemy stosować na dwa sposoby: jako krem do rąk (używając małej ilości) lub jako maskę (większej ilości). Kiedy używamy go jako krem szybko się wchłania, nie zostawia tłustej warstwy i nawilża. Jako maska wchłania się ok 15-20min, klei się, ale nawilżenie jest mocniejsze. Jako że zawsze wyciskam dużo kremu, a nie lubię kiedy moje ręce się lepią zaczęłam go używać do skórek, stóp i trafiłam w dziesiątkę :)  Musze przyznać że nie mam problemu ze stopami ale systematycznie je nawilżam i wydaje mi się, że u osób z większymi problemami mógłby sobie nie poradzić. Cena to ok 4zł, więc bardzo dobra za 100ml produktu który naprawdę nawilża.


środa, 23 listopada 2011

Przypomnienie o rozdaniu / Giveaway Reminder





Witam Kochane :) 
Przypominam, że do 30 listopada można zgłaszać się do mojego rozdania.
Do wygrania wybrana paletka Sleek'a oraz inne nagrody , więcej informacji --> KLIK


wtorek, 22 listopada 2011

Podwójny cień do powiek CATRICE Enter Wonderland – Absolute Eye Colour Duo C03 Lavenderlicious


Opis Producenta..
Wysoko napigmentowany cień do powiek z platynowym tajemniczym blaskiem, nadający wspaniały efekt smokey eye. Aksamitna tekstura cieni pozwala na optymalną aplikację i jest łatwa do mieszania.


Moja opinia..
  Cienie są dobrze napigmenotwane, niestety wg mnie lepiej wyglądają w opakowaniu niż na powiece. Nie zbierają się w załamaniu powieki, ale blakną i znikają z niej po paru godzinach. Oba odcienie mają połyskliwe drobinki, których jest zdecydowanie mniej w ciemniejszym odcieniu - jaśniejszy jest perłowy.
Cienie nie osypują się i dobrze rozcierają. Konsystencja nie jest ani za twarda ani za miękka.
Cienie pochodzą z limitowanki wiosennej Catrice, z tego co widziałam do wyboru były tylko 3 odcienie (zieleń, granat, lawenda). Cena 16.99zł

niedziela, 20 listopada 2011

Baza pod cienie Joko, Virtual Eyeshadow Base , 5ml

  Próbne matury już od wtorku i chyba zaczynam się martwić. Jak do tej pory byłam spokojna ale nic się nie uczyłam ani do rozszerzonego angielskiego ani do polskiego więc może być ciężko. Może mnie to wszystko zmobilizuje do wzięcia się za naukę i do robienia czegoś w kierunku pracy maturalnej z polskiego.
  Mam mało czasu na wszystko, na dodatek czuje się senna i ciągle zmęczona. Dostałam od lekarza różowe tabletki na uzupełnienie żelaza, biorę je od 5 dni i co prawda widzę małą poprawę ale szaleństwa nie ma. Dzisiaj postanowiłam w końcu napisać jakąś recenzję i popatrzeć co nowego na Waszych blogach. Bazę Virtual otrzymałam dzięki uprzejmości Chochlika. Jeśli nie znajdę u siebie w mieście bazy Hean, którą chce wypróbować to jestem pewna, że baza Joko ponownie znajdzie się w mojej kosmetyczce :)


Opis Producenta..
  Nawilżająca baza pod cienie, w cielistym kolorze, o kremowej konsystencji. Zapobiega zbijaniu się cieni w załamaniach powiek i sprawia,że stają się wodoodporne. Cienie lepiej się rozprowadzają, mają intensywniejszy odcień i utrzymują się dłużej.
  Opuszkiem palca równomiernie nakładaj cienką warstwą na całą powiekę. Baza jest bogata w składniki pielęgnujące i odżywcze: olej sojowy, witaminę A, olej z nasion krokosza, kwas linolenowy, witaminę E.
Przedłuża trwałość makijażu powiek do 14 godzin.

Skład..
C11-13 Isoparaffin, Talc, Ozokerite, PVP/Hexadecene Copolymer,
Mica, Ethylene/VA Copolymer, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben,
Ethylparaben, Isobutylparaben, Propylparaben, Isopropyl Myristate, Glycine
Soja (Soybean) Oil, Retinyl Palmitate, Carthamus Tinctorius (Safflower) Seed
Oil, Linoleic Acid, Tocopheryl Acetate, Propylene Glycol, Glyceryl Stearate,
BHA, [?] CI 77491, CI 77499, CI 77891.

Moja Opinia..
  Baza Joko,Virtual, to moja pierwsza baza pod cienie. Kiedyś nie przyszłoby mi na myśl żeby kupić coś tak "niepotrzebnego", dopiero kiedy założyłam bloga, poczytałam trochę postów zobaczyłam, że baza pod cienie to naprawdę fajna sprawa :)
  Zacznijmy od opakowania. 5ml produktu znajduje się w ładnym, zakręcanym słoiczku. 5ml może wydawać się, że to mało ale baza jest baaardzo wydajna i myślę, że jedno opakowanie starcza na około rok, co przy cenie 11zł wychodzi bardzo korzystnie.
  Przy pierwszej aplikacji baza wchodziła mi pod długie paznokcie, a następnie przeraziła mnie twarda konsystencja.. mimo problemu przy wyjmowaniu ze słoiczka, szybko przekonałam się do tego produktu. Mam cerę mieszaną w kierunku tłustej, ale cienie na mojej powiece wytrzymują zazwyczaj ok 3-4godzin, później zaczynają się rolować. Po użyciu tej bazy cienie pięknie trzymają się od rana do wieczora, nic się nie roluje a do tego kolor cieni jest mocniejszy. Baza w 100% robi to, co obiecuje nam producent.

1. cień do powiek Mollon Rainbow Touch bez bazy 2. cień do powiek Mollon Rainbow Touch z bazą Joko, Virtual   

środa, 16 listopada 2011

Carmex balsam do ust w słoiczku 7,5g

   Na blogach dużo czytałam o balsamach Carmex'a więc sama postanowiłam wypróbować ten produkt. Czy jest idealny? Nie, ale czy jest też do niczego? Na te pytanie również nie mogę odpowiedzieć twierdząco. A więc zaczynamy.
Opis Producenta..
   Dzięki swoim leczniczym składnikom, balsam zapewnia ukojenie suchym i spierzchniętym ustom.  
Ponieważ doskonale nawilża i odżywia usta zalecany jest wszystkim osobom aktywnie spędzającym czas, których usta wystawione są na działanie czynników atmosferycznych.

Skład..

Moja Opinia..
   Carmex zamknięty jest w słoiczku, który jest odporny na upadki (dla mnie to ważne bo zawsze chociaż raz, każdy produkt spada mi na podłogę - tak to jest jak ma się dziurawe ręce), konsystencją przypomina wazeline.  Bardzo chciałam mieć właśnie tą wersje w słoiczku a dopiero później pomyślałam, że to mało higieniczne. Używam go głownie w domu, ponieważ w ciągu dnia na palcach pojawia się brud, bakterie których nie chce nakładać na usta,ani "pakować" do słoiczka.
   Na początku zachwycił mnie zapach, taki waniliowy.. Po tym jak posmarowałam nim usta zapach nie był już taki piękny, ale chemiczny i wręcz śmierdzący. Nawet kot który siedział koło mnie parsknął i uciekł do drugiego pokoju :) Ale trzeba pamiętać o tym,że są różne wersje Carmex'u np tubka wiśniowa i truskawkowa, które są o wiele bardziej higieniczne i z tego co słyszałam pachną ładnie, więc będę musiała się w którąś z nich zaopatrzyć i wypróbować.
   Balsam jest przeźroczysty, doskonale nawilża usta, które stają się miękkie i gładkie. Po aplikacji na usta czuje mrowienie, które może być przyjemne lub nie - zależy od tego kto co lubi, mi akurat to nie przeszkadza. Ostatnio zaczęłam używać grubą warstwę na noc i rano mam właśnie takie milusie usta :) Idąc za radą El Burdy używałam go do skórek na paznokcie i działa naprawdę super. Moje skórki nie są już takie suche i twarde. Ogólnie to bardzo fajny produkt za dobrą cenę (około 9zł), tylko mógłby ładniej pachnieć :)

  

poniedziałek, 14 listopada 2011

Lakier do paznokci MIYO mini drops mix 38

   Co prawda nie przepadam za shimmerami, glitterami ale jeden z nich pojawił się w mojej skromnej kolekcji :) Jest to MIYO mini drops mix ( numerek chyba 38, ale nie jestem pewna bo nie jest to nigdzie wyraźnie zaznaczone, tylko taki malutki numerek znajduje się na spodzie buteleczki).

 
   Jest to brązowo-złoty pyłek w transarentnej bazie. Zapachem nie różni się od większości lakierów, więc troszkę śmierdzi, ale miałam już gorsze lakiery pod względem zapachu.
   Produkt schnie około minuty, nie ma problemu z jego aplikacją a to jak wygląda na paznokciach zależy tylko od grubości warstwy którą nałożymy. Odpryskuje po 2-3 dniach, ale ja zazwyczaj nakładam na pomalowane paznokcie dodatkowo bezbarwny lakier i wtedy noszę go do tygodnia. Kupiłam go za 2.99zł.

   Po 2 warstwach lub jednej grubszej nadaje się do noszenia na paznokciach solo, ale ja wole używać go na jakiś kolorowy lakier bazowy. Tutaj w połączeniu z Avon Speed Dry+ Nail Enamel Strawberry, którego recenzja znajduje sie tutaj. Ostatnio polubiłam te połączenie bo kojarzy mi się z bombkami na choince ;-)

sobota, 12 listopada 2011

Eveline Cosmetics : Hydra Expert Extremalne Nawilżanie 24h Krem na dzień i na noc 25+ / Bio Hyaluron 4D, Liftingujący roll - on pod oczy / bioHyaluron 4D - Delikatna emulsja do demakijażu 3 w 1

Cześć Kochane ;)
   Dziękuje za Wasze odwiedziny, komentarze i bardzo przepraszam za moją niską aktywność na Waszych blogach w minionym tygodniu. Niestety w szkole dają nam w kość i nie mam dużo czasu na blogowanie, gdyby nie to że mam planowane notki pisane wcześniej, to w tym tygodniu nic by sie nie pojawiło.
Obiecuje że się poprawie po 20 listopada - ten tydzień też będzie obfitował w sprawdziany, klasówki i naukę do próbnych matur.
   Mam niski poziom żelaza we krwi i w poniedziałek idę z wynikami do lekarza, zobaczymy co tam wykombinuje. Poza tym kiedy czytacie tą notkę, jestem pewnie w Olsztynie, odwożę moją mamę na autobus do Gdańska, na lotnisko. Mama jedzie do mojego rodzeństwa na 2 tygodnie. Niby fajnie, ale będzie mi się nudziło samej w domu :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hydra Expert Extremalne Nawilżanie 24h Krem na dzień i na noc 25+, 50ml


Opis Producenta..
   Dzięki unikalnej formule z aktywatorem Hydromanil zapewnia skórze dynamiczne i intensywne nawilżanie przez 24 godziny. Odpowiedni poziom nawilżenia spowalnia proces powstawania zmarszczek, skóra jest odporna na szkodliwe działanie czynników zewnętrznych i skutki wyczerpującego trybu życia.
   Krem głęboko nawilża wszystkie warstwy skóry, skutecznie chroni ją przed utratą wody z głębszych warstw naskórka oraz pozostawia uczucie świeżości i komfortu przez całą dobę. Regularne stosowanie kremu, podnosi odporność skóry i skutecznie zapobiega powstawaniu zmarszczek.
   Krem zawiera wyciąg z zielonej herbaty, witaminy (A,E,F,H), kolagen, elastynę, masło Shea, alantoinę oraz filtry UVA i UVB.




Moja Opinia..
    Mimo,że nie mam jeszcze 25 lat czuje,że śmiało mogę używać tego kremu, w końcu o skórę trzeba dbać i jak mówi przysłowie "lepiej zapobiegać niż leczyć".  
   50 ml kremu znajduje się w ładnym, dość ciężkim i szklanym opakowaniu. Produkt ma gęstą konsystencję, szybko się wchłania, nie zostawia tłustego filmu na twarzy więc  doskonale nadaje się jako baza pod makijaż      Kremu używam rano i wieczorem. Zapach jest delikatny i prawie niewyczuwalny. Produkt dobrze nawilża, chociaż wydaje mi się że dla osób z suchą skórą byłby za słaby (mam cerę mieszaną). Po wchłonięciu kremu moja skóra jest miękka i gładka. Nie podrażnia i nie uczula. Plusem jest też cena - jedyne 12zł
   Nie mogę się wypowiedzieć na temat zmarszczek bo jeszcze ich nie mam, ale jestem zdania, że krem może tylko delikatnie je wygładzić, a nie zlikwidować, nie ważne jaki byłby to krem i za jaką cenę.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bio Hyaluron 4D, Liftingujący roll - on pod oczy, 15ml


Opis Producenta..
   Stworzenie serii zostało zainspirowane technikami wypełniania zmarszczek kwasem hialuronowym w dermatologii estetycznej oraz innowacyjnym wykorzystaniem roślinnych komórek macierzystych w medycynie.
   Liftingujący roll - on pod oczy Bio Hyaluron 4D to innowacyjna formuła z biokwasem hialuronowym oraz roślinnymi komórkami macierzystymi. Przynosi ulgę przemęczonym oczom oraz daje natychmiastowy efekt odświeżenia. Pobudza mikrokrążenie, zmniejszając cienie i obrzęki. Intensywnie nawilża, błyskawicznie ujędrnia i wygładza zmarszczki. Redukuje zarówno oznaki upływającego czasu, jak i symptomy zmęczenia, stresu i przepracowania. Rozświetla skórę wokół oczu sprawiając, że spojrzenie odzyskuje promienny blask.
    Linia przeznaczona jest do pielęgnacji cery dojrzałej.


Skład..

Moja Opinia..
   Nie jestem przekonana do takich rollonów, większość które miałam nie bardzo działały, efekt chłodzenia też znikał za szybko. Musze przyznać,że ten produkt zaskoczył mnie pozytywnie mimo,że jest przeznaczony dla osób starszych ode mnie.
   Zamknięty jest w plastikowym opakowaniu z metalowym aplikatorem w kształcie kulki. Aplikacja jest dziecinnie prosta i bardzo przyjemna. Nie musimy trzymać tego serum w lodówce a mimo to po nałożeniu na skórę chłodzi przez 10-15min. Co prawda nie likwiduje całkowicie worków pod oczami (nie spotkałam się z żadnym kosmetykiem który by je likwidował) ale widzę lekką poprawę i nie czuje tak "ciężkości" i zmęczenia.  Konsystencja jest żelowa, produkt nie spływa z twarzy i  jest wydajny (stosuje go 2 a czasem nawet 3 razy dziennie). Niestety nie wiem jak sprawdziłby się u osób starszych, po 40 czy 50 roku życia.
Cena ok 12zł 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

bioHyaluron 4D - Delikatna emulsja do demakijażu 3 w 1, 245ml


Opis Producenta..
   Delikatna emulsja do demakijażu polecana jest do każdego typu cery, również wrażliwej. Doskonale usuwa nawet wodoodporny makijaż.
   Delikatna emulsja do demakijażu 3w1 bioHyaluron 4D to innowacyjna formuła bogata w substancje bioaktywne, która łączy właściwości mleczka, toniku oraz płynu do demakijażu oczu. Niezwykle delikatnie i skutecznie oczyszcza skórę twarzy i oczu, doskonale usuwa nawet wodoodporny makijaż.

Efekt 4D – odmłodzenie w czasie
Spektakularna redukcja ilości, długości, szerokości i głębokości zmarszczek.
Składniki najnowszej generacji:
biokwas hialuronowy, roślinne komórki macierzyste, witamina E, alantoina, olej z avocado
bioKWAS HIALURONOWY
Potrójna dawka kwasu hialuronowego w wyjątkowym połączeniu 3 rozmiarów cząsteczek, zapewnia nowatorskie efekty odmładzające oraz działanie na powierzchni i w głębi skóry.
ROŚLINNE KOMÓRKI MACIERZYSTE - przywracają skórze biologiczną młodość
Roślinne komórki macierzyste, naturalnie pozyskiwane z odmiany jabłoni szwajcarskiej, są szeroko stosowane w kosmetologii w celu poprawy witalności i żywotności komórek macierzystych skóry. Pobudzają naturalne procesy regeneracji, dostarczają niezbędnej energii.


Skład..

Moja Opinia..
   Przez ostatnie pół roku nie stosowałam toników ani mleczek - stałam się fanką chusteczek do demakijażu. Miło było spróbować czegoś nowego : mleczko, tonik i płyn do demakijażu w jednym :)
   Podoba mi się, że opakowanie jest czytelne i zwraca uwagę, zresztą jak cała nowa seria kosmetyków Eveline. Pomysł z pompką był bardzo trafiony, bo nie ma możliwości żeby wycisnąć za dużo produktu co  często mi się zdarzało w przypadku toników i mleczek do demakijażu. Jedyny minus w przypadku opakowania to to, że nie widzimy ile produktu nam zostało.
   Konsystencja przypomina mi krem, albo gęste mleczko do demakijażu, zapach jest delikatny i wątpię żeby komuś przeszkadzał.
   Do zmycia makijażu wystarczą 2-3 płatki, no chyba że zmywamy oczy i mamy na nich eyeliner, co może zwiększyć zużycie samego produktu jak i liczbę płatków. Ogólnie to bardzo dobry produkt do demakijażu ale ma jedną wadę - piecze kiedy dostanie się do oczu, chociaż bardzo dobrze radzi sobie z eyelinerami i wodoodpornymi tuszami do rzęs. Zauważyłam, że po jego użyciu skóra jest miękka i dobrze oczyszczona.
   Z efektem spłaszczenia zmarszczek jest jak w przypadku dwóch powyższych produktów - nie mam ich więc nie mogę ocenić,ale nie spodziewałabym się spektakularnego efektu
Cena 15zł

Tak radzi sobie emulsja  po 1 pociągnięciu z : eyelinerem Wibo, cieniami do powiek na bazie Elf  i tuszem do rzęs

czwartek, 10 listopada 2011

Pyłkowy cień w kulce Maybelline - Roller Color loose powder eyeshadow

   Szukałam recenzji tych cieni, ale ich nie znalazłam (poza jednym na kafeterii), więc chętnie zapełnię te lukę


 


   Cienie aplikuje się w bardzo prosty sposób. Buteleczka zakończona jest kulką, którą nakładamy cień na nasze powieki. Jeśli komuś nie odpowiada taka forma, bez problemu można zdjąć aplikator i nakładać cienie pędzelkiem.
Pierwsze pociągniecie kulką dale delikatny efekt, który można stopniować w zależności jak dużo cienia nałożymy. Cienie nie osypują się i mają piękne, błyszczące kolory.
   Na mojej powiece utrzymują się około 5-6 godzin, później zaczynają zbierać się w zagłębieniu górnej powieki.   Bardzo podoba mi się, że kiedy cienie tracą trwałość można poprawiać makijaż oka bez lusterka (no chyba że mamy na oku kreskę i niechcący ją zetrzemy przesuwając kulkowym aplikatorem).
Problemem jest dostępność - ebay , rzadko allego

wtorek, 8 listopada 2011

Eveline Cosmetics : błyszczyk Colour Celebrity 563 11ml , mineralny puder w kamieniu Celebrities Beauty 204 shimmer 9g, pogrubiająco-wydłużający tusz do rzęs z serum odbudowującym Volume Celebrity 11ml

Eveline Colour Celebrity, 563

Opis producenta:
   Błyszczyk posiada innowacyjną formułę Mega Sine System, zapewniającą ustom zmysłowy i wibrujący blask i wizualne powiększenie. Kosmetyk ma delikatną nieklejącą się konsystencję i wyjątkowo przyjemny owocowo-waniliowy zapach. Efekty: wyjątkowo gładkie i zmysłowe usta - optyczne powiększenie i olśniewający blask - delikatny naskórek dogłębnie nawilżony i odżywiony.
Składniki aktywne: witamina C i E olejki mineralne, polimery.





Skład:
Mineral Oil / Ethylene / Propylene / Styrene / Copolymer / Butylene / Ethylene / Styrene Copolymer, Mineral Oil, Isocetyl Stearoyl Stearate, PVP / Hexadecane Copolymer Glyceryl Dibehenate / Tribehenin / Glyceryl Behenate, Hydroxystearic Acid, Fragrance, PEG-8 / Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Linalool, Geraniol, Limonene, Eugenol, Benzyl Alcohol. [May contain (+/-) Calcium Sodium Borosilicate, Mica, Polyethylene Terephthalate, Calcium Aluminium Borosilicate, Tin Oxide, Silica, CI 19140, CI 12085, CI 45380, CI 15850, CI 45410, CI 15880, CI 77007, CI 77289, CI 77266, CI 15985, CI 77510, CI 15865, CI 7749, CI 77499, CI 77163, CI 77891].




Moja Opinia:
   Produkt ma ładne, odporne na upadki opakowanie. Możemy łatwo odkleić nalepkę żeby zobaczyć skład.
   Błyszczyk ma bardzo ładny zapach, kojarzy mi się z gumą balonową, którą jadłam w dzieciństwie. Aplikator jest niewielki ale nabiera odpowiednią ilość błyszczyka i dobrze smaruje się nim usta nawet "w ciemno". Nie klei się i nie spływa z ust. Wydaje się wydajny (w przeciwieństwie do 3D LipGloss Glam Effect który po kilku użyciach błyskawicznie znika z opakowania). Pięknie błyszczy się na ustach, delikatnie podkreśla i co najważniejsze nawilża je. Drobinki nie są nachalne, a sam błyszczyk jest półtransparentny, więc nadaje się do pracy. Na ustach utrzymuje się około 1 godziny, później usta nie są już wilgotne, ale delikatnie połyskują przez około 2 godziny.
  Bardzo polubiłam się z tym błyszczykiem :)
Cena : ok 12zł





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 


Volume Celebrity, deep black



Opis Producenta:
Kosmetyk zawiera specjalnie wyselekcjonowane składniki pielęgnacyjne:
- Mineralne pigmenty i naturalny Wosk Carnauba - pobudzają rzęsy do wzrostu, zapobiegają wypadaniu i łamaniu się.
- D-panthenol - odbudowuje strukturę włosa, widocznie zagęszczając i pogrubiając rzęsy.- najcenniejsze składniki z olejku Jojoba, bogatego w witaminy A, F i E - dogłębnie nawilżają, uelastyczniają i wzmacniają rzęsy.
Regularne używanie wyjątkowego tuszu Volume Celebrity doda Twoim rzęsom witalności i elastyczności!
Już po miesiącu stosowania:
- Twoje rzęsy są gęstsze i mocniejsze do 90%.
- Twoje rzęsy są dłuższe i grubsze do 67%.
Efekty:
- Pogrubienie x 10 i podkręcenie rzęs o 45`
- Perfekcyjne rozdzielenie i zero grudek.
- Piękne i przykuwające uwagę spojrzenie.
- Skuteczna pielęgnacja dzięki naturalnym składnikom.
-Witalność i elastyczność na całej długości od nasady aż po same końce.




Skład:
Aqua/Water, Paraffin, Synthetic Beeswax, Copernica Cerifera (Carnauba) Wax, Steareth-20, Potassium Cetyl Phosphate, Steareth-2, Cetyl Alcohol, Alcohol Denat., Jojoba Esters, Phenoxyethanol, Panthenol, Methylpropanediol, Hydroxyethylcellulose, Caprylyl Glycol, Simethicone, Tocopheryl Acetate, Aminomethyl Propanediol, Tocopherol, CI 77499.




Moja Opinia:
  Na początku spodobało mi się odpakowanie, proste ale eleganckie i ciekawe (głównie ze względu na kolor i zdobienie na nakrętce).
   Tusz osypuje się kiedy malujemy dolne rzęsy, jest to jedyny minus tego produktu.
Tusz daje mocny i naprawde bardzo fajny efekt wydłużonych i pogrubionych rzęs. Czerń jest głęboka co bardzo mi się podoba. Tusz nie rozmazuje się i podkręca rzęsy ;-). W ciągu dnia produkt nie znika z rzęs. Nie podrażnia i nie uczula
   Ciesze się, że nareszcie trafiłam na tani i dobry tusz spełniający obietnice producenta
Cena : ok 12zł





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 


Eveline Celebrities Beauty, 204 shimmer


Opis Producenta:
   Nowy luksusowy puder w kamieniu Celebrities Beauty z wysoką zawartością naturalnych składników zapewnia cerze olśniewający wygląd i kompleksową pielęgnację. Delikatna aksamitna struktura pudru ułatwia jego równomierne rozprowadzanie, doskonale dostosowuje się do struktury Twojej skóry, nadając jej świeży, jedwabisto - matowy wygląd na cały dzień. Doskonale maskuje niedoskonałości i pochłania nadmiar sebum nie wysuszając skóry.
    Formuła nie zawiera szkodliwych parabenów, natomiast zastosowane w pudrach Celebrities Beaty pigmenty są naturalnego pochodzenia. Poza efektem upiększającym puder Celebrities Beauty posiada również niezrównane walory odżywcze i ochronne dzięki bogatemu zestawowi składników niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania skóry:
- wyciąg z jedwabiu – utrzymuje wodę w naskórku, uelastycznia i ujędrnia skórę, minimalizując oznaki zmęczenia,
- wyciąg z zielonej herbaty i kakaowca - bogate źródło polifenoli i flawonoidów, intensywnie nawilża oraz zapobiega utracie wody przywracają skórze zdrowy koloryt i blask dzięki swemu odżywczemu i regenerującemu działaniu. Chronią skórę przed negatywnym wpływem wolnych rodników.


Skład:


Moja Opinia:
 Bardzo ładne eleganckie opakowanie, które z pewnością nie otworzy się w torebce (zaleta przycisku "push"). Podoba mi się to, że puder ma  spore lusterko i dość dobry puszek, chociaż muszę przyznać, że do aplikacji używam pędzla. 
   Puder naprawdę wygładza i matuje twarz, z tym że posiada błyszczące drobinki co nie wszystkim się podoba, mi akurat to nie przeszkadza bo nie świece się jak choinka :). Przy pierwszym użyciu troche się przestraszyłam bo kolor po zmieszaniu był ciemny ale dopasował się do mojej skóry. Mat nie jest płaski, ale naturalny i utrzymuje się na mojej skórze ok 5 godzin (mam cere mieszaną więc to bardzo dobry wynik). Nie podkreśla suchych skórek.
Osoby, które nie lubią drobinek, śmiało mogą używać go jako rozświetlacza czy brązera (w zależności od wybranego odcienia)
Cena : ok 17zł

poniedziałek, 7 listopada 2011

Krymska naturalna sól morska rozmarynowa , 500g

   Jakiś czas temu wspominałam o wygranej w rozdaniu ROKSI, krymskiej soli rozmarynowej. Nadeszła pora na recenzje :)



Opis Producenta..
   Sól z Morza Czarnego jest wspaniałym dodatkiem do kąpieli, zawiera duże ilości minerałów i mikroelementów, oczyszcza organizm z toksyn i produktów przemiany materii,
   100% sól morską swoje lecznicze właściwości zawdzięcza zawartości ważnych dla zdrowia i urody minerałów: wapnia, magnezu, potasu, glinu, jadu, bromu i związków siarki, które występują w soli w wysokim stężeniu.
   Działanie: delikatnie oczyszcza skórę, poprawia krwiobieg, aktywnie uczestniczy w procesach regeneracji i odmładzaniu. Zapewnia relaks i odprężenie. Reguluje przemianę materii, w związku z czym zalecana przy korekcji cellulitu. 
Uspokaja przy nerwicach, likwiduje bezsenność i stres. Obniża ciśnienie krwi, pomaga przy problemach skórnych (działa antyseptycznie i łagodząco). Jest używana przy migrenach, problemach pochodzenia nerwowego i depresjach.
   Skład: 100 % sól morska naturalna (zawiera minerały wapnia, magnezu, potasu, glinu, jodu, bromu, związki siarki) bez biologicznej, chemicznej i termicznej obróbki, olejek lawendowy naturalny, lawenda Krymska. 
Nie zawiera składników pieniących, barwników i konserwantów.



Moja Opinia..

   Sól znajduje się w solidnej plastikowej zakręcanej butelce (500g). Zapach jest intensywny ale naturalny, po kąpieli na skórze utrzymuje się przez ok 2 godziny. Kryształki są spore, ale nie przeszkadza to w kąpieli bo dosyć szybko się rozpuszczają. Nie pieni się i nie farbuje wody.
   Producent zaleca użyć 100-200 g na wannę, oraz kąpiel 20min-30min trzy razy w tygodniu. Zdjęcie powyżej przedstawia ilość soli po jednym użyciu, trochę jej ubyło, co może się nie podobać bo sól kosztuje 26zł, należy jednak pamiętać, że wszystkie składniki soli pochodzą z upraw ekologicznych.
   Po rozpuszczeniu kryształków zostają liczne drobiny rozmarynu, które przylepiają się do ciała. Po kąpieli łatwo spłukuje się je pod bieżącą wodą.
   Pora na ustosunkowanie się do zapewnień producenta. Sól naprawdę oczyszcza skórę, zapewnia relaks i odprężenie. Zauważyłam, że po kąpieli moja skóra stała się nawilżona i przyjemna w dotyku. Po wyjściu z wanny czułam się naprawdę bardzo dobrze, natomiast nie zauważyłam jakiejś zmiany w przemianie materii o której mówi producent. 
Produkt można kupić TUTAJ

Sól po rozpuszczeniu w ciepłej wodzie

niedziela, 6 listopada 2011

Rozdanie - International Giveaway

   
   Dziękuje za Wasze głosy w ankiecie. Zdecydowanie wygrały balsamy do ciała, lakiery do paznokci i cienie. 
Pomyślałam, że fajnie byłoby zrobić rozdanie m.in. z paletką Sleek'a, tylko z jaką? Po chwili namysłu stwierdziłam, że najlepiej gdyby każda wybrała sama którą chce otrzymać i wtedy zamówie ją specjalnie dla zwyciężczyni.
Do wyboru mamy :
1. Caribbean Curacao
2. I-Divine Acid 570
3. Mediterranean Monaco
4. Bad Girl
5. Storm 578
6. Sunset 568
7. The Original 594
8. Oh So Special
9. Nude Au Naturel


Zdobywczyni oprócz paletki Sleek'a zdobędzie również :
* Bała Perła system wybielający zęby - 1 tubka + aplikatory
* Eveline masło do ciała 200ml
* Lakier do paznokci MIYO
* Pędzel do pudru Essence
Wszystkie produkty są nowe


Planowana jest też nagroda pocieszenia - kosmetyczna niespodzianka


ZASADY ROZDANIA :
Musisz:
* być publicznym obserwatorem mojego bloga - 1 los
(nie musisz posiadać bloga, wystarczy że posiadasz konto google)


Możesz:
* umieścić mnie w swoim blogrollu - 2 losy
* napisać oddzielną notkę o moim rozdaniu umieszczając pierwsze zdjęcie z tej notki i link do posta z rozdaniem - 1 los
* umieścić informacje o moim rozdaniu na panelu bocznym bloga - 2 losy


Osoby które są aktywne na moim blogu otrzymają dodatkowy 1 los :)
Łącznie do zdobycia 7 losów. 


Proszę o zgłaszanie się wyłącznie pod tą notką, wpisując :


Obserwuje jako :
Mój e-mail :
Wybieram paletkę :
Mam Cie w swoim blogrollu : TAK / NIE 
Notka o rozdaniu : TAK / NIE (jeśli tak, proszę o link do notki)
Umieściłam informację o rozdaniu na panelu bocznym bloga : TAK / NIE   (jeśli tak, proszę o link do Twojego bloga)  



Rozdanie jest otwarte także dla osób, które nie mieszkają w Polsce
Rozdanie trwa do 30 listopada, wyniki zostaną ogłoszone w ciągu tygodnia.


Proszę o uczciwość, osoby które będą oszukiwać nie wezmą udziału w rozdaniu.


Powodzenia ! ;-)