piątek, 16 grudnia 2011

Farba do włosów JOANNA Multi Cream 36 Królewski burgund

  Pod koniec października wspominałam Wam o zakupie farby do włosów Joanna Multi Cream, kolor 36 Królewski Burgund, niestety z braku czasu nie miałam okazji jej zrecenzować.


Opis Producenta..
  Dzięki nowoczesnej technologii i innowacyjnym składnikom farby koloryzujące Multi Cream Color zapewniają włosom niezwykle lśniący i trwały kolor oraz perfekcyjne pokrycie siwych włosów. Bogata formuła została tak opracowana, aby zapewnić Twoim włosom wyjątkową ochronę i intensywną pielęgnację już w trakcie koloryzacji. Dzięki temu pozostaną one w świetnej kondycji, zyskają witalność i jedwabisty połysk.
W każdym opakowaniu znajdziesz także odżywkę – maskę, która dodatkowo odżywi Twoje włosy, nada im zdrowy blask oraz ułatwi rozczesywanie.


Skład..

Moja Opinia..
  Mam długie włosy więc musiałam kupić 2 opakowania farby. W środku znajdziemy utleniacz w kremie, farbę do włosów, odżywkę po farbowaniu, rękawiczki i ulotkę.
  Już na samym początku odkryłam zaletę tego produktu - nie śmierdzi, dobrze sie ją rozprowadza, a włosy przy spłukiwaniu nie są skołtunione ani "twarde" (jak w przypadku Mariona), tylko gładkie i błyszczą. Najbardziej spodobała mi odżywka dodana do produktu - jest naprawdę świetna i chciałabym takiej używać po każdym myciu i zawsze mieć takie milutkie w dotyku włosy :).
  Po koloryzacji moje włosy przez 2 tygodnie mniej sie przetłuszczały i pięknie błyszczały. Zaletą jest też cena ok 7zł.

Włosy przed farbowaniem

Włosy dzień po koloryzacji

Włosy tydzień po koloryzacji

  Jak widać na zdjęciach jedynym (jak dla mnie) i dużym minusem jest trwałość koloru - minimalnie trwalszy od szamponetki. Co prawda farbuje włosy co miesiąc ze względu na odrosty, ale niezbyt podoba mi się tak szybkie spłukiwanie farby.

27 komentarzy:

  1. Śliczny Ci kolor wyszedł :) ja dziś też zabieram się za farbowanie ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie farby trzymają się na włosach dość krótko :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakoś nie mogę się przekonać do farbowania włosów, a co dopiero nan taki kosmiczny kolor

    OdpowiedzUsuń
  4. ja już nie tykam farb chemicznych :P

    OdpowiedzUsuń
  5. wiele osób chwali te farby, dobre i tanie!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie wygląda na włosach,tylko szkoda że taks szybko się zmywa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam nie tak dawno w Rossmannach takie maseczki jak dodają do farb w malutkich tubkach, tyle że jedna kosztowała chyba ponad 6 zł więc nie bardzo się opłacało :/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja farbuje co 2 miesiace, i niestety Garnier tez szybko sie spłukuje

    OdpowiedzUsuń
  9. wypróbuję też na swoich włoskach :DD

    OdpowiedzUsuń
  10. swietny klor wyszedl! uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio farbowałam się henną i... nigdy nie wrócę do chemicznych farb!

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor fajny, bardzo w moim stylu. Niestety z doświadczenia wiem, ze farba szybko się wypłukuje. Ale tak jest z czerwieniami. Ja teraz mam na włosach kolor - intensywna ciemna czerwien Féria Préférence Loreal - i kolor wypłukuje się przy każdym myciu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja farbuję włosy tylko na rudopodobne kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Też kiedyś nosiłam taki kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie byłam ZA farbowaniem włosów... ale takie wisniowe kolorki mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja tam uwielbiam zapach amoniaku :) Zawsze po farbowaniu mogę godzinami wąchać ten zapach :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja postanowiłam sobie: zero farbowania włosów - maksimum pielęgnacji. Zapraszam Cię serdecznie do wzięcia udziału w moim Noworocznym Rozdaniu: http://krainaluster.blogspot.com/2011/12/rodanie-noworoczne-zapraszam-do-zabawy.html
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mojej siostrze maluję farbami z Syossa. Utrzymują się na włosach lekko ponad miesiąc, sama farba ma trochę dziwny zapach, ale odżywka jest wspaniała! Naprawdę polecam. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy kolorek ;> Ale naturalny miałaś fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  20. od lat farbuje włosy - sprobowalam w/w farby - super - kolor odlotowy Moje włosy długo utrzymują kolor POLECAM

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za Wasze komentarze. Sprawiają mi ogromną radość i wiem, że nie pisze tylko dla siebie :)

Jeśli jednak masz zamiar spamować komentarzami typu "Obserwujemy?", lepiej nie pisz nic!